Diagnoza si dezvoltare organizationala
Managementul resurselor umane
Managementul calitatii
Diagnoza si dezvoltare organizationala
Realizarea unui proces de diagnoza organizationala este in general un prim pas in implementarea schimbarii organizationale si deci in dezvoltarea organizationala.
Diagnoza organizationala este folosita pentru a avea o imagine de ansamblu asupra proceselor care au loc intr-o organizatie, asupra culturii organizationale si pentru a identifica eventualele probleme.
IFES va ofera consultanta in realizarea analizei relatiilor dintre membrii organizatiei si a raporturilor de putere dintre acestia, in identificarea valorilor si normelor dupa care acestia se ghideaza pentru a va ajuta sa gasiti solutii pentru a implementa schimbarea, pentru a va motiva angajatii si a creste devotamentul acestora fata de organizatie.
Implementarea schimbarii de catre cineva din exteriorul organizatiei, dar care cunoaste bine situatia din firma si angajatii este o premisa pentru obtinerea de rezultate mai bune.
Va oferim asistenta si in realizarea de follow-up.
Managementul resurselor umane
IFES va ofera consultanta in vederea dezvoltarii si implementarii:
- unui sistem de management al performantelor profesionale
- unui sistem de recrutare si selectie de personal in vederea angajarii
- Evaluarea psihologica: este parte a procesului de recrutare si selectie de personal. Acest serviciu poate fi oferit si separat.
- unui sistem de instruire si perfectionare profesionala
- fisei posturilor si analizei posturilor
- unor centre de evaluare
Managementul calitatii
Evaluarea functiei calitate
Primul pas pe drumul calitatii trebuie sa fie o evaluare a functiei calitate din firma, asa cum aceasta functioneaza in prezent.
Serviciul se adreseaza in egala masura:
- firmelor care au desfasurat activitati in sensul implementarii unui sistem de management al calitatii si doresc sa realizeze o "fotografie" a stadiului procesului;
- firmelor care se gasesc in fata examenului certificarii si doresc sa realizeze o "repetitie" in conditii similare.
Asistenta in vederea certificarii de firma
IFES acorda asistenta de specialitate la proiectarea si implementarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu seria de standarde ISO 9000.
Va propunem realizarea, in colaborare, a unui proiect ale carui obiective sunt:
- proiectarea unui sistem de asigurarea calitatii adecvat pentru firma / laboratorul dvoastra, care sa indeplineasca cerintele normelor internationale in domeniu;
- implementarea sistemului de asigurarea calitatii, in conditiile si cu personalul firmei / laboratorului dvoastra, astfel incat, in final, sa fie indeplinite conditiile de certificabilitate ale acestui sistem.
Principiul fundamental de abordare a proiectelor de implementare a sistemelor de management al calitatii practicat de catre IFES este acela ca pornind de la situatia concreta existenta in organizatia-client oferim un program de activitate personalizat care, minimizand cheltuielile si perioada de lucru, conduce la realizarea obiectivelor.
Procedurile de interventie pe care vi le propunem sunt in acord cu tipul si marimea firmei / organizatiei.
Intrucat activitatile dedicate unui client reprezinta, in fapt, un proiect cu caracteristici bine individualizate, concretizarea etapelor se face doar dupa o prima luare contact cu reprezentantii nostri.
Asistenta post - certificare
Oferim servicii de consultanta pentru mentinerea si actualizarea sistemelor de management al calitatii implementate.
Pentru mai multe informatii sau oferte scrie-ne.